tiistai 27. tammikuuta 2015

Teetä & sympatiaa





Mies kauhistui eräänä päivänä teehyllyn sisältöä. Tosiaankin, kokoainen hylly on omistettu pelkästään teepurkeille! Apua! Miten tässä näin on käynyt? Olenko minä teehamstraaja? Toivottavasti ei ole mitään vakavaa. ;)

Oikeasti, ei ole mitään järkeä miten montaa sorttia teetä meiltä löytyy. :) Mutta kyllä minä sitä hörpinkin, Saksaan muuton jälkeen entistä enemmän, monta kuppia päivässä. Myös ystäväni täällä ovat samanlaisia teenlitkijöitä kuin minäkin joten aina tiedän saavani seuraa. Olen käynyt myös n. 1,5 vuoden sisällä neljissä babyshowerjuhlissa ja jokaiselle odottavalle äidille olen kukkien kera antanut lahjaksi myös yrtti-/marjateetä. Joten, jos minut tunnetaan teelahjojen ostajana niin ovat kyllä muutkin, 90 % paketeista ovat lahjaksi saatuja.



Kurkku tuntuu karhealta, nyt ei ole varaa sairastua, kun mies on matkoilla. Inhoan sitä aamuista päiväkotiin raahautumista, pukemista, aamiaisen laittoa, kun itsellä on niin huono olo, että hyvä, että pystyssä pysyy....nyt toivotaan, että olo paranee ja pöpöt ymmärtävät pysyä poissa! Hus!!



Kuvan violetit tulppaanit vetelevät viimeisiään, mikä on tämän viikon väri...se selviää vasta kaupassa. :)



Huomenta, tiistaiterveisin....teenlitkijä ;)




p.s. Kuvan pienen liinan olen ostanut Suomesta, kirpputorilta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti