torstai 1. joulukuuta 2016

Jännä päivä!

Taas kammottava nuha! *niisk* Pariin päivään en ole nukkunut pihaustakaan (ehkä pientä liioittelua ilmassa) ja aamuisin silmät ristissä olen tehnyt aamutoimia ja pakannut lasten eväitä. Kyllä olen sitkeän nuhan saanut ja nessua kuluu oikein urakalla. Yskää tai kurkkukipua ei ole, joten toisaalta vähällä olen päässyt (*koputtaa puuta*), kyllä minä tämän kestän, kuin mie...nainen!

Tänään on ollut hyvin jännittävä päivä, vatsassa ollut perhosia, kun olen astunut taas uuteen luokkahuoneeseen ja aloittanut uuden saksan kurssin. Näin monta vuotta Saksassa olemme asuneet, mutta vasta nyt suoritan B2-kurssin (B1 Prüfung oli keväällä), hitaasti hyvä tulee. ;) Olenhan käynyt iltakursseja ja ilmaisia DRK-kursseja jo aika lailla, nyt täyspäiväisiä kursseja kuin työpäiviä konsanaan. Uudet kirjat ja uudet opiskelukollegat ympärillä, toivottavasti yhteishenki on yhtä hyvä, kuin edellisilläkin kursseilla. Sillä on nimittäin suuri merkitys, kun jokainen tuntee olonsa kuitenkin aina vähän ulkopuoliseksi vieraassa maassa. Saksan kurssilla ollaan kaikki yhtä äimänkäkenä. ;)





Huomenna on vuorossa vauvajuhlat ja viikonloppuna
lupauduimme auttaa ystäväpariskuntaa muutossa.
Mies ollut työreissussa, mutta ajelee illalla jo kotiin.


*niisk* vaan sinnekin! ;)












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti